Els costos de les trucades per als clients són molt inferiors als de les trucades pels sistemes tradicionals de veu, de manera que sempre recomanem als nostres clients el traspàs a la telefonia IP.
Alguns dels avantatges que ofereixen les centraletes IP és la millor gestió de les trucades externes i internes, la possibilitat d’oferir un sistema automàtic d’espera i contestadors, oferir als clients que truquen la possibilitat de triar entre varies opcions, a quin departament de l’empresa va dirigida la seva trucada, entre altres avantatges.
Podràs atendre i redirigir les trucades entrants de forma automàtica segons el departament, idioma o horari.
Transfereix les trucades entre diferents departaments de la teva empresa.
Possibilita la gestió de múltiples trucades al teu negoci i no perdis cap trucada dels teus clients.
Estableix un filtre per horari, departament, idioma, número de clients, províncies, per atendre de la forma que més et convingui.
Millora l’atenció telefònica amb la gravació de trucades tant sortints com entrants.
Personalitza la centraleta amb les teves pròpies locucions.
Realitza i reb trucades desde el teu navegador web, sense instalar APP ni comprar equips IP.
Manté reunions en línia amb els teus companys de feina o clients desde qualsevol lloc del món.